beebiis

Alla inlägg den 3 november 2011

Av johanna andersson - 3 november 2011 22:47

                                     Tjesare!!



imorn så ska jag på bowling me världens bästa flickor! nämligen Hannah.å & ELin.o  

kommer bli bara så as bäst! Älskar er mina små flickor   

Och då samtidigt så kom jag på att jag kan ha mina nya skor! jippie!       

Här får ni en större men samma bild på dom nya '' ÄLSKLINGARNA '' P&K på morgon dagen!


//johanna

 

Av johanna andersson - 3 november 2011 21:06

                                          Heej!!

Idag så har jag vart me Elin.o ett tag, hjälpte henne med bloggen osså vidare  

Sen åkte vi in te stan för att hämta syrran Emma som har övernattat hos Farmor  

Men såklart så fick man ju inte gåi foppa..   så vi drog te DuvanHuset och in på Skopunkten och köpte nya skor!!! 

Som nu är mina ÄLSKLINGAR!! här kommer en bild  


 

En rätt liten bild men,, Måste ju få plats med en till bild på min lilla gummsis! 

Hon ställer jämt uppför mig när det är svårt. Hon är så fkn fin och jag älskar henne!  

Så ni bara MÅSTE kolla hennes blogg! 

Älskar dig ElinVainio   


   http://www.elinvainio.devote.se/ 



här kommer även en awesome bild på lilla Elin!  


 //johanna    

      

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej,! Johanna här ;)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards